Προγραμματισμός παιχνιδιού στο Scratch (ποντίκι και τυρί)

  • Να κάνετε σε ένα νέο έργο το παρακάτω παιχνίδι με το ποντίκι και το τυρί: scratch/Προγραμματισμός παιχνιδιού στο Scratch ΦΕ.pdf
  • Να το επεκτείνετε, έτσι ώστε: το ποντίκι να αλλάζει κατεύθυνση, το τυρί να εμφανίζεται σε ένα άλλο τυχαίο μέρος, να υπάρχει χρονόμετρο και σκορ και όποια άλλη επέκταση θέλετε εσείς, έτσι ώστε το παιχνίδι να γίνει πιο συναρπαστικό.
  • Ενδεικτική λύση: http://scratch.mit.edu/projects/25707675/
Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 19 Αύγουστος 2014, 7:46 μμ